Mēs sniedzam Jums atbildes uz izplatītākiem jautājumiem, kas klientiem rodas, izvēloties ERP sistēmu.
FAQ
Jā! Mēs izpētīsim, kā jūsu uzskaite ir realizēta esošajā ERP sistēmā, un to līdzīgā veidā vai ar uzlabojumiem iestrādāsim Solcraft sistēmā, ko, protams, vispirms saskaņosim ar Jums.
Jā, protams! Atkarībā no Jūsu vēlmēm, mēs nosūtīsim standarta Excel šablonus patstāvīgai datu pārnešanai vai uzņemsimies veikt visus datu migrēšanas darbus paši.
Jā. Solcraft var savienot ar citām sistēmām un servisiem, izmantojot API vai jau izstrādātus integrācijas moduļus. Mums ir vairāk nekā 35 integrācijas ar e-komercijas platformām, kases aparātiem, BI rīkiem, EDI/EDA, bankām un citām sistēmām. Pilns saraksts pieejams šeit.
Šis ir ļoti izplatīts jautājums starp mūsu klientiem. Ja jums ir nepieciešams pievienot sistēmā kaut ko, kas būtu pielāgots tieši jūsu uzņēmuma darba specifikai, mēs to varam īstenot ar mūsu izstrādātāju palīdzību.
Retos gadījumos. Tas viss ir atkarīgs no tā, kur vēlaties izvietot sistēmu: uz Jūsu serveriem vai mūsu mākonī. Ja savos serveros, tad būs nepieciešama jūsu IT nodaļas palīdzība, ja mākonī, tad mēs parūpēsimies par visiem jautājumiem paši.
Viens no svarīgākajiem sistēmas ieviešanas posmiem ir tieši apmācība. Mēs būsim gatavi veikt pāreju produkcijas vidē tikai tad, kad būsim pārliecināti, ka darbinieki zina, kā ar to strādāt. Gadījumā, ja, uzsākot darbu ar sistēmu, radīsies jautājumi, mūsu atbalsta komanda vienmēr būs viena zvana vai e-pasta attālumā no Jums, lai pastāstītu par visām niansēm.
Jā, mūsu atbalsta komanda vienmēr ir tikai zvana vai e-pasta attālumā.
Ir jautājumi?
Reģistrējieties Solcraft demo – mēs parādīsim un pastāstīsim visu par mūsu sistēmu jums izdevīgā laikā.