Personāla vadības sistēma

FinaWin® PERSONĀLDAĻA – personāla vadības sistēma, kurā tiek uzkrāta darbinieku personīgā informācija, darba attiecības un visu nepieciešamo dokumentu veidi.

Personāla vadības sistēma – GALVENĀS FUNKCIJAS:

  • personāla vadības sistēma dod iespēju sistematizēti un pārskatāmi uzkrāt darbinieku personīgo informāciju, atlasīt nepieciešamos datus pēc dažādiem kritērijiem, kā arī darbinieku personas kartiņu uzturēšana
  • amatu vienību saraksts – vakanto un aizņemto darba vietu uzskaite, amata minimālās un maksimālās algas, amata saimes un līmeņa noteikšana
  • prombūtnes un komandējumu uzskaite
  • personāla apmācību un kursu, kā arī to izmaksu uzskaite un kontrole
  • darbinieka darba novērtējums un kvalifikācijas noteikšana
  • atzinību un sūdzību, sodu uzskaite
  • papildus labumu uzskaite
  • automatizēta dažādu veidu izziņu un iesniegumu izveide un uzskaite
  • iespēja veidot un izdrukāt visu veidu atskaites, tai skaitā amatu sarakstu, kā arī rīkojumus, līgumus u.c. dokumentus pēc sagatavotiem šabloniem
image
  • iespēja vienā dokumentā veidot rīkojumu par vairākiem darbiniekiem
  • automātiska atvaļinājuma sadalīšana pa periodiem
  • i-atvaļinājumu plānošana – iespēja darbiniekiem norādīt sava plānotā atvaļinājuma laiku un ilgumu, izmantojot internetu. Savadītos atvaļinājuma plānus automātiski var apskatīt un koriģēt programmā gan grafika veidā par visu personālu, gan par katru darbinieku individuāli. Turklāt lietotāju tiesības var ierobežot, lai konkrētam lietotājam būtu pieejama tikai viņam domātā informācija.
  • sasaiste ar Algu moduli – ievadot Personāldaļas modulī rīkojumu, tā dati automātiski ir pieejami Algas modulī, līdz ar to tie nav jāievada otrreiz
  • sasaiste ar WEB HR (Self-service) pašapkalpošanās sistēmu – darbinieki veic atvaļinājuma, personīgo datu maiņas vai komandējuma pieteikumu pašapkalpošanās sistēmā WEB HR, pieteikuma dati automātiski ir pieejami Personāldaļas modulī
  • iespēja veidot vairākas, savā starpā neatkarīgas datu bāzes ar iespēju pārslēgties starp tām
    automātiska rīkojumu sasaiste ar darbiniekiem
  • potenciālu darbinieku (kandidātu) datu pārvaldīšana – pieteikumu darbam, anketas, CV, motivācijas vēstules
  • lietvedības opcija – iespēja ierakstiem datu bāzē pievienot un saglabāt ar tiem saistītus dokumentus (pdf, doc, jpg u.c.), tādējādi visi dokumenti atrodas vienkopus un ir ērti atrodami un apskatāmi
  • notikumu monitors, ar kura palīdzību lietotāji var sekot līdzi visām datu izmaiņām, kas veiktas konkrētajā dokumentā, kā arī katra konkrētā lietotāja veiktajām izmaiņām, kā arī ievadīt lietotāju interesējošus notikumus un vienmēr būt informētiem par tiem
  • iespēja ierobežot lietotāju tiesības, lai konkrētam lietotājam būtu pieejama tikai viņam paredzēta informācija
  • integrēts e-paraksts

Detalizētu informāciju par FinaWin® Personāldaļas moduli Jūs variet iegūt, zvanot vai rakstot mums uz e-pastu, kā arī piesakoties bezmaksas konsultācijai un programmas demonstrācijai.

Programmas interfeiss
Sazināties

Piesakieties bezmaksas konsultācijai vai programmas demonstrācijai!

Ja jums ir kādi jautājumi, droši varat zvanīt (+371) 67 27 77 08

Mūsu klientu menedžeris ar Jums sazināsies un atbildēs uz visiem jūsu jautājumiem, kā arī vienosies ar Jums par programmas demonstrācijai ērtāko laiku. Programmas demonstrācija var notikt:

  • Mūsu birojā

  • Jūsu birojā

  • Tiešsaistē ZOOM platformā